سوالات متداول

خانه > سوالات متداول

همیشه در دسترس

هزینه تحویل برای سفارشات از کجا دارو به چه نحوی است؟

هزینه تحویل کالا بر اساس انتخاب شما هنگام ارسال مشخص خواهد شد. هزینه ارسال بسته به وزن کالا و انتخاب نوع ارسال توسط اداره پست یا تیپاکس یا ارسال توسط باربری متفاوت خواهد بود.

محصول خریداری شده در چه مدت تحویل داده خواهد شد؟

پس از تکمیل اطلاعات و تعیین نوع ارسال،  پس از ثبت و پرداخت، زمان دریافت کالا بر اساس نوع ارسال و موقعیت آدرس، زمان تحویل از ۳ تا ۷ روز خواهد شد. 

دقیقا پس از ثبت سفارش چه اتفاقی می افتد؟

روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه (به جز تعطیلات رسمی) است و کلیه سفارش‌ها در این روزها یا اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند. کاربران می‌توانند در تمام روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز سفارش ثبت کنند.

در شرایط خاص مانند فروش‌های ویژه یا جشنواره‌ها، امکان دارد پردازش سفارش‌ها با تأخیر انجام شود. همچنین در شرایط نامساعد جوی، ممکن است ارسال سفارش تا ۴۸ ساعت با تأخیر انجام شود که از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا یک فاکتور برای سفارش من دریافت میکنم؟

بله، پس از ثبت شفارش و همراه با بسته ارسالی فاکتور محصول خریداری شده به شما ارائه می گردد.

آیا کجا دارو اصالت کالا را تضمین می کند؟

یکی از مزایای مهم خرید از کجا دارو، تضمین اصالت کالا است. تمام محصولات از منابع معتبر تهیه شده و با مجوزهای رسمی ارائه می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده خرید کنید.

همیشه پاسخگو

لیست علاقه مندی ها چیست؟

در لیست علاقه مندیها میتوانید محصولات مختلف را با هم مقایسه نمایید در مقایسه میتوانید کلیه ویژگیهای مشترک هر محصول را با محصولات دیگر مقایسه کرده و با اطمینان خاطر بیشتری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید

اگر یک محصول آسیب دیده دریافت کنم چه باید بکنم؟

اگر در هنگام تحویل، محصول دارای نقص و آسیب فیزیکی باشد، میباست حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از تحویل، درخواست تعویض همراه با تصاویر کالا به پشتیبانی داروخانه آنلاین کجا دارو اطلاع داده شود.
تعویض تنها برای همان کالا یا مشابه آن (در صورت موجود بودن) انجام خواهد شد. در غیر این صورت مبلغ پرداختی به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.
در صورت تعویض، کالای مرجوعی باید پلمب و در بسته‌بندی اولیه باشد. باز شدن یا استفاده از کالا، امکان تعویض را سلب می‌کند.

چه کالاهایی شرایط و امکان عودت را دارند؟
  • کالا باید پلمب و بسته‌بندی اولیه خود را داشته باشد.
  • تاریخ انقضای کالا معتبر و به پایان نرسیده باشد.
  • کالا هیچ‌گونه استفاده یا تغییر ظاهری نداشته باشد.
  • فاکتور خرید و رسید پرداخت باید همراه کالا ارائه شود.
  • درخواست عودت باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از تحویل به واحد پشتیبانی داروخانه آنلاین کجا دارو اعلام شود.
چطور می توانم سفارش خود را ردیابی کنم؟

کلیه مراحل ثبت سفارش مشتری در حساب کاربری مشتری در سایت قابل مشاهده هست با ورود به بخش سفارش ها در حساب کاربری می توانید مراحل ارسال محصول خود را مشاهده نمایید.

جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

در صورتی که هنوز پاسخ سوال خود را نیافته اید میتوانید از طریق پر کردن فرم زیر، درخواست خود را برای ما ارسال کنید. مطمئن باشید در اولین فرصت نسبت به پاسخگویی به شما اقدام خواهد شد.

از طریق این فرم می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید.